Twój zakres obowiązków
Skuteczne planowanie i prowadzenie kampanii marketingowych w obszarze online i social media w branżach hospitality, developerskiej, MICE, retail
Nadzorowanie realizowanych kampanii z zakresu performance marketingu
Tworzenie analiz rynku i konkurencji do kampanii efektywnościowych
Optymalizacja i raportowanie wyników realizowanych kampanii
Zarządzanie procesami biznesowymi e-commerce
Tworzenie usług cyfrowych w oparciu o zasady UX
Prowadzenie promocji cenowych w e-commerce
Opracowywanie raportów sprzedażowych
Nasze wymagania
Wykształcenie związane z digital marketingiem (kierunek studiów, studia podyplomowe, kursy, szkolenia) lub/i doświadczenie w pracy związane z w/w obszarem
Znajomość i doświadczenie w pracy z Google Analytics, FB Ads, Google Ads, Keyword Planner, Audience Insights, Google Tag Manager
Umiejętność tworzenia i optymalizacji kampanii pod lejki sprzedażowe
Umiejętność przeniesienia celów marketingowych na treści reklamowe adresowane do poszczególnych grup docelowych
Dobra znajomość języka angielskiego
Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
Umiejętność pracy w zespole
Kreatywność
Samodzielność i proaktywność
Dobra organizacja i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Mile widziane
Doświadczenie w pracy z PrestaShop, Adobe Analytics, WordPress oraz systemami Profitroom i CRM, a także marketing automation
Umiejętność przygotowania i wpinania kodów trakujących
Oferta pracy w zewnętrznym serwisie >
< Wróć do Kariera