Twój zakres obowiązków
współtworzenie strategii marketingowej podległych marek
kompleksowe zarządzanie działaniami marketingowymi
opracowanie założeń budżetowych i planów promocji oraz nadzór nad ich realizacją
prowadzenie kompleksowej komunikacji marketingowej offline oraz online
wsparcie zespołów sprzedażowych w osiągnięciu odpowiedniej egzekucji na rynku
poszukiwanie nowych narzędzi komunikacji rynkowej
monitorowanie konkurencji, trendów rynkowych i konsumenckich
współpraca z grafikami, agencjami zewnętrznymi, dostawcami usług, itd.
Nasze wymagania
min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku zdobyte w różnych branżach
umiejętność samodzielnego i skutecznego prowadzenia projektów marketingowych we współpracy z wieloma działami wewnątrz organizacji
nowoczesny warsztat pracy, znajomość narzędzi marketingowych
zorientowanie na realizację celów w wyznaczonym czasie
wysokie umiejętności analityczne, świadomość biznesowa
kreatywność i twórcza inicjatywa
umiejętność pracy w zespole
biegła znajomość języka angielskiego
Mile widziane
znajomość branży hospitality
To oferujemy
pełną wyzwań pracę w profesjonalnym, ukierunkowanym na sukces zespole
przyjazną i otwartą atmosferę pracy
możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
atrakcyjne wynagrodzenie
pakiet firmowych benefitów
Oferta pracy w zewnętrznym serwisie >
< Wróć do Kariera