Twój zakres obowiązków
sporządzanie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy
zakładanie i prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej zgodnie z przepisami prawa pracy
rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy (urlopy pracownicze, zwolnienia lekarskie, itp.), w tym w równoważnym systemie czasu pracy
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych do ZUS, deklaracji PIT
sporządzanie umów cywilnoprawnych i ich rozliczanie
obsługa dokumentacji związanej z legalizacją pracy cudzoziemców
tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy
dbałość o kompletność i aktualność regulaminów pracy i wynagradzania
Nasze wymagania
wyższe wykształcenie
min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń i zasiłków chorobowych (zarówno fundusz osobowy jak i bezosobowy)
bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów dot. ubezpieczeń społecznych, zagadnień związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych
znajomość programu Płatnik
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
bardzo dobre umiejętności analityczne
dobra organizacja pracy własnej
rzetelność i dokładność
Mile widziane
znajomość programu Enova 365 Kadry i Płace, Xpertis Kadry i Płace
znajomość przepisów dot. zatrudniania cudzoziemców
To oferujemy
możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
elastyczny czas pracy
przyjazną i otwartą atmosferę pracy
ciekawą pracę w zgranym zespole
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy
kartę Multisport, ubezpieczenie na życie
Oferta pracy w zewnętrznym serwisie >
< Wróć do Kariera