Twój zakres obowiązków
Współtworzenie strategii marketingowych mediaplanów i planów komunikacji dla obiektów Grupy Hospitality,
Efektywne wdrażanie planów marketingowych oraz dbanie o wizerunek obiektów,
Tworzenie i redagowanie materiałów reklamowych, zarządzenie treściami stron www,
Prowadzenie mediów społecznościowych wraz z budowaniem zaangażowanej społeczności,
Kontrolowanie realizacji zadań marketingowych i ocena ich efektywności,
Współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami, dostawcami usług,
Poszukiwanie nowych obszarów komunikacji z rynkiem,
Monitorowanie konkurencji oraz trendów rynkowych,
Negocjowanie warunków współpracy z partnerami biznesowymi.
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, turystyka, dziennikarstwo),
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży HORECA, doświadczenie związane z digital marketing będzie dodatkowym atutem,
Nowoczesny warsztat pracy, znajomość narzędzi marketingowych,
Kreatywność i zaangażowanie,
Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, dobra organizacja pracy, rzetelność, proaktywność,
Znajomość narzędzi z Google Analytics, FB Ads, Google Ads, będzie dodatkowym atutem,
Mile widziana znajomość programu AutoCAD lub podobnych,
Prawo jazdy kat. B.
To oferujemy
Pełną wyzwań pracę w profesjonalnym, ukierunkowanym na sukces zespole,
Przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Elastyczny czas pracy,
Kartę multisport, ubezpieczenie na życie.
Oferta pracy w zewnętrznym serwisie >
< Wróć do Kariera