ZAKRES ZADAŃ:
- Obsługa administracyjna i koordynowanie obiegu dokumentacji,
- Przygotowywanie i sprawdzanie harmonogramów i ewidencji czasu pracy,
- Rozliczanie faktur i koordynowanie ich obiegu,
- Prowadzenie dokumentacji magazynowej,
- Przygotowywanie dziennych i miesięcznych raportów,
- Udział w rozliczaniu płatności gotówkowych.
NASZE WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (Ekonomia, rachunkowość), mile widziani studenci i absolwenci,
- Mile widziane doświadczenie w obszarze kadr i płac/księgowości,
- Bardzo dobra znajomości programu Excel,
- Pozytywne nastawienie, umiejętność pracy w zespole.
OFERUJEMY:
- Zdobycie doświadczenia w organizacji Radisson Hotel Group będącej liderem na rynku hospitality,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Szkolenia w sieci Radisson Hotel Group,
- Kartę Multisport, ubezpieczenie na życie.
Operator hotelu, Hossa.biz jako Spółka należąca do Grupy Kapitałowej Hossa, zarządzająca
i administrująca nieruchomościami biurowymi, hotelowymi i usługowymi, w tym prowadząca
kompleksową obsługę, wynajem i sprzedaż nieruchomości komercyjnych, zaprasza do składania CV poprzez przycisk aplikowania, znajdujący się na dole ogłoszenia.
Zapewniamy kandydatom całkowitą dyskrecję.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Oferta pracy w zewnętrznym serwisie >
< Wróć do Kariera